loading...
خدای دانلود
کاظم مرادی بازدید : 167 1393/04/30 نظرات (0)

این مجوعه ی زیبا مخصوص ویندوز است و بعد از دانلود با کلیک کردن بر روی آن به صورت خودکار اجرا می شود . 

این مجموعه دارای 21 تصویر زیباست .  به شما پیشنهاد میکنم این تم رو دانلود کنید. 

 

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید 

کاظم مرادی بازدید : 143 1393/02/21 نظرات (0)

دانلود یاهو مسنجر برای ویندوز 8 و قابل نصب بر روی دیگر ویندوز ها مانند: Windows 2000، XP، Vista، Windows7، XP64، Vista64، Windows7 64 Windows8 و ویندوز هشت 64 بیتی، میشه گفت این یاهو مسنجر اورجینال بر روی اکثر ویندوز های موجود 32 و 64 بیتی قابل نصب است، توجه کنید که از 31 می 2012 تا امروز یعنی 19 فوریه 2013 کمپانی یاهو مسنجر نسخه جدید بیرون نداده و در اصل این نسخه همان نرم افزار یاهو مسنجر با نسخه Yahoo! Messenger 11.5.0.228 میباشد که برای شما قرار داده بودیم، منتها بسیاری از کاربران به دنبال نسخه یاهو مسنجر جدید و سازگار با ویندوز 8 میگردند که به این گروه از جستجوگران میتوان گفت که شرکت یاهو این نرم افزار را طوری طراحی کرده که با بیشتر ویندوزها حتی ویندوز 7 و ویندوز8 سازگار بوده و حتی با سرعت بیشتر برروی این سیستم عاملها نصب میشود، به همین دلیل و بخاطر پاره ای از توضیحات این برنامه را همراه با لینک دانلود غیر مستقیم ولی با سرعت بالا برای شما قرار دادیم تا موارد مربوط به نصب برای شما روشن شود و براحتی بتوانید یاهو مسنجر را بر روی ویندوز 8 نصب نمائید . 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید . 

کاظم مرادی بازدید : 113 1393/02/10 نظرات (0)

Mozilla Firefox نرم افزار مرورگر وب موزیلا فایرفاکس قدرتمند ، بی نظیر و رایگان محصولی کمپانی مشهور موزیلا است که با آن می توانید صفحات وب را به زیباترین شکل ممکن با رابط کاربری جذاب مشاهده کنید. در میان کاربران و کسانی که این مرورگر را امتحان کرده اند ، شاید کمتر کسی وجود داشته باشد که اینمرورگر وب را قدرتمندترین و بهترین برنامه نشناسد چرا که با نصب آن قطعا آن را به عنوان مرورگر همیشگی و ثابت ویندوز خود انتخاب خواهید کرد. از ویژگی های فوق العاده فایرفاکس امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware و جاسوس ها به سیستم شما می باشد. محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme ها و افزونه های گوناگون بر زیبایی و توانایی مرورگر فایرفاکس افزوده است و آن را در میان دیگر نرم افزارهای وب بروزر مشابه بی نظیر کرده است. جهت دانلود  Mozilla Firefox به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

 

 

ویژگی ها و قابلیت های مرورگر وب Firefox :

- سرعت بسیار بالا در بارگزاری و نمایش صفحات وب
- نمایش صفحات وب به زیباترین شکل ممکن
- دارای تم ها و پلاگین های کاربردی و بی نظیر
- رابط کاربری آسان و جذاب
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- پشتیبانی کامل از اچ تی ام ال ۵
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- جلوگیری از باز شدن تبلیغات مزاحم پاپ آپ
- قابلیت مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده
- نصب آسان و از همه مهمتر رایگان بودن آن

 


کاظم مرادی بازدید : 137 1393/02/04 نظرات (0)

این مجوعه ی زیبا مخصوص ویندوز است و بعد از دانلود با کلیک کردن بر روی آن به صورت خودکار اجرا می شود . 

این تم دارای 10 عکس زیباست . به شما پیشنهاد میکنم این تم رو دانلود کنید.

 

 

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

کاظم مرادی بازدید : 788 1393/02/03 نظرات (0)

این مجموعه شامل فونت های جدید فارسی هستش که شما کاربر عزیز میتونید از اون ها استفاده کنید  

 

این مجموعه همچنین دارای چندین الگوی بسم الله هستش .

 

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

کاظم مرادی بازدید : 158 1393/02/02 نظرات (0)

  Partition Wizard Professional Edition 7.5 ابزاریست که به وسیله آن به راحتی کاربر می تواند پارتیشن های را مدیریت کند ؛ حجم دو پارتیشن را یکی کند یا این که آن ها را از حالت داینامیک به حالت ایستا با حجم ثابت تبدیل کند. کار با این نرم افزار به سبب طراحی گرافیکی اش بسیار ساده و آسان است و تنها کمی دقت نیاز است تا مبادا اطلاعات از بین روند.
مخفی کردن یا نمایش دادن پارتیشن های مخفی هم بخش دیگری از قابلیت های کلیدی این نرم افزار را تشکیل می دهد. سرعت بسیار مناسب در عملکردها و حجم مناسب تر نسبت به قابلیت ها دو مورد مهم برای کاربران حرفه ای تلقی می شوند. MiniTool Partition Wizard با انواع استانداردها سازگاری داشته و می تواند علاوه بر نسخه های مختلف ویندوز از پارتیشن های موجود در سیستم عامل لینوکس هم پشتیبانی کند.

 

قابلیت های نرم افزار MiniTool Partition Wizard :

 

  • تغییر سایز پارتیشن ها
  • تبدیل از حالت داینامیک به حالت ایستا
  • پشتیبانی از انواع استانداردها در مورد هارددیسک ها
  • عدم نیاز به راه انداری دوباره سیستم برای تغییر پارتیشن ها
  • سرعت بسیار مناسب نرم افزار
  • ریکاوری پارتیشن های قبلی
  • سازگار با پارتیشن های موجود در لینوکس
  • پشتیبانی از حالت Raid برای هارددیسک ها
  • پشتیبانی همزمان از 32 هارددیسک مجزا
  • تغییر سایز و جابجایی پارتیشن بدون از دست دادن اطلاعات
  • ایجاد، فرمت و پاک کردن پارتیشن
  • تبدیل فرمت پارتیشن از FAT به NTFS
  • پنهان سازی برچسب درایو و پارتیشن فعال
  • ریکاوری پارتیشن
  • ریکاوری هارد دیسک
  • پشتیبانی از دیسک و پارتیشن های بزرگتر از 2TB
  • تغییر سایز کلاستر بدون از دست دادن داده
  • بازسازی MBR
برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید 
کاظم مرادی بازدید : 82 1393/02/02 نظرات (0)

 

این آلبوم زیبا دارای ترک های زیباست که به شما پیشنهاد میکنیم  این آلبوم رو از دست ندید 

 

 از جمله ترک های این آلبوم : 

 

نابرده رنج 

لحظه 

دریا 

و ....

 

برای دانلود لطفا به ادامه ی مطلب بروید 

کاظم مرادی بازدید : 241 1393/02/01 نظرات (0)

درباره این نرم افزار قفل پوشه های کامپیوتر

نرم افزار قفل پوشه های کامپیوتر نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر می باشند به راحتی و تنها با چند کلیک فایل ها و پوشه های مورد نظر خود را تحت حفاظت این نرم افزار قفل پوشه های کامپیوتر قرار داده و مانع از دسترسی دیگران به آن ها شوند. همچنین به کمک نرم افزار قفل پوشه های کامپیوتر می توان یک پوشه را به همراه محتویات آن ها به طور کامل از دید دیگر کاربران مخفی نمود. قابلیت قرار دادن رمز عبور برای یک فایل، پوشه و یا یک درایو از هارد نیز از دیگر ویژگی های نرم افزار قفل پوشه های کامپیوتر می باشد.

 

  • ویژگی های نرم افزار قفل پوشه های کامپیوتر

        نرم افزار قفل پوشه های کامپیوتر  مخفی سازی فایل ها، پوشه ها و درایوها از دید دیگر کاربران

        قرار دادن رمز عبور برای اطلاعات مختلف، فایل ها، پوشه ها و درایوها نرم افزار قفل پوشه های کامپیوتر

        قرار دادن رمز عبور برای خود نرم افزار و مرکز کنترل آن برای افزایش امنیت

        پشتیبانی از درایوهای FAT, FAT32 و NTFS

        دارای درجه بندی های مختلف امنیتی نرم افزار قفل پوشه های کامپیوتر

        نرم افزار قفل پوشه های کامپیوتر حفاظت از فایل های شما در Windows و Dos

        امکان قرار دادن رمز برای حذف نمودن فایل ها

        در بردارنده گزینه های مخفی Shred files , Auto Lock , Auto Shutdown PC , Lock your PC, Erase PC tracks و متن فهرست انتخاب در اینترنت اکسپلورر

        نرم افزار قفل پوشه های کامپیوتر فایل های قفل شده در نرم افزار غیر قابل برگشت، غیر قابل تعویض نام، غیر قابل کپی کردن، مخفی و غیر قابل دسترسی می باشند

        حفاظت کامل از فایل ها در Hard Disk, Notebook, Disk, USB Flash Driver

        و …

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

 

 

 

کاظم مرادی بازدید : 221 1393/02/01 نظرات (0)

چندی پیش که نرم افزار بازار برای حل مشکل استفاده از اندروید مارکت برای ایرانیان توسط شرکت همراه همزبان ایرانیان ارائه شده بود این انتظار می رفت که این برنامه بهبود های بیشتری یابد. هم اکنون نسخه جدید برنامه بازار یعنی Bazar  را با امکانات جدید می توانید از سایت دانلود ها دریافت نمایید. شما با کمک این برنامه قادر خواهید بود تا برنامه های موجود در کافه بازار که در واقع گلچینی از بهترین ها و جدیدترین های اندروید مارکت می باشد به راحتی دریافت و استفاده نمایید. امکانات اضافه شده در این نسخه عبارتند از: امکان ادامه دانلود (Resume) ، امکان اتصال به حساب کاربری در کافه بازار ، امکان خرید برنامه های فارسی ، امکان آپدیت برنامه های نصب شده ، ثبت نظرات کاربران و… می باشند.

 

 

دانلود با حجم 1.9 MB 

کاظم مرادی بازدید : 147 1393/02/01 نظرات (0)

Hokm یکی از بهترین و پرطرفدار ترین بازی ها در میان کاربران ایرانی می باشد که جدیدترین نسخه آن را برای شما قرار داده ایم. این بازی میلیون ها طرفدار در سراسر دنیا دارد و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. باید با استفاده از تکنیک ها و استراتژی های خود حریفان را شکست دهید!

ویژگی های بازی:

- حالت تک نفره

- موسیقی فارسی زیبا

- ده ها تم منحصر به فرد

- گیم پلی ساده

- گرافیک بالا

این نسخه از بازی بدون اتصال به اینترنت نیز اجرا می شود.

 

دانلود با حجم 14.6 MB 

کاظم مرادی بازدید : 81 1393/01/31 نظرات (0)

 

PDFCreator نرم افزاری متن باز و رایگان است که کاربر به راحتی و بدون نیاز به دردسرهای کرکینگ میتواند با نصب آن هر فایل قابل پرینتی را به فرمت PDF تبدیل کند و همچنین با ایجاد پسورد و محدودیت های نظیر عدم امکان پرینت گرفتن ، از فایل PDF تولیده شده خودش محافظت نماید. علاوه بر این قابلیت ، ساخت یک فایل PDF از چندین فایل PDF و به بیانی دیگر ایجاد یک فایل فایل یکتا از چندین صفحه PDF نیز از دیگر قابلیت های مهم نرم افزار است. همچنین توسط این نرم افزار علاوه بر امکان تبدیل هر فرمت قابل پرینتی به فایل پی دی اف میتوانید ، تبدیل فرمت را به فرمت هایی نظیر PNG, JPEG, BMP, PCX, TIFF, OS, EPS, PSD, PCL, RAW و SVG نیز انجام دهید. این نرم افزار با تکنولوژی AES نسبت به پسورد گذاشتن روی فایل های pdf کاربر اقدام میکند ، همچنین میتواند با ایجاد محدودیت از ویرایش و پرینت گرفته شدن فایل پی دی اف نیز جلوگیری کند. علاوه بر این قابلیت ها ، نرم افزار دارای تنظیماتی جهت معین کردن کیفیت و حجم فایل پی دی اف و… است ، کاربر میتواند این تنظیمات را انجام دهد و سپس آنها را ذخیره کند تا در استفاده بعدی دیگر نیازی به تنظیم مجدد نداشته باشد ، همچنین میتوانید چندین تنظیمات مختلف تعریف کند و هربار از یکی استفاده نماید.

 

دانلود با حجم 2mb

کاظم مرادی بازدید : 139 1393/01/31 نظرات (0)

WinRAR از قوی ترین و بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

 

 

 

 

 دانلود

 حجم:3.53

 

 

 

 

 

 

کاظم مرادی بازدید : 139 1393/01/30 نظرات (0)

Skype نرم افزار محبوب جهانی که یکی از معتبرین نرم افزارهای برقراری تماس های صوتی رایگان در کنار چت های متنی ، می باشد. کافی است هنگام نصب نرم افزار عضو شوید و با اضافه کردن دوستان خود همانند یاهو مسنجر با آنها با کیفیت بسیار بالا و بدون قطعی و همچنین امنیت بالا به صورت صوتی به صحبت بپردازید. برای برقراری تماس های تلفنی نیز با هزینه بسیار پایین قادر به تماس با دیگر کشورها خواهید بود به طوری نسبت به دیگر روش های برقراری تماس بسیار ارزان تر خواهد بود. امکان برقرار تماس های ویدیوی نیز از جمله قابلیت های اصلی Skype به شمار می رود. این نرم فزار توانایی ذخیره سازی داده های تماس ها و ضبط و دریافت پیغام صوتی آفلاین را نیز دارا است و میتواند به صورت منشی تلفن تماس ها را دریافت کند. همچنین امکان چت متنی نیز با Skype فراهم آماده است. لازم به ذکر است ، اسکایپ با داشتن سرورهای ابری قدرتمند در سرتاسر جهان ، امکان برقراری سریع و با کیفیت تماس ها را فراهم آورده است. همچنین اسکایپ با کد کردن مکالمات امنیت را افزایش داده و امکان شنود و شناسایی تماس ها را از بین برده است.

 

دانلود

 

حجم:1.60MB

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر خود در مورد این وب سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 1,714
  • بازدید کلی : 40,860
  • مدیران سایت

    ابوالفضل قیاسی

    سید علیرضا حسینی
    کاظم مرادی